mandag den 28. april 2014

VIP aften i Magasin


1. Plaid / Ferm Living 2. Toiletspand / VIPP 3. Krukke / Royal Copenhagen 4. Lysestage / Tom Dixon 5. Toiletbørste / VIPP 6. Salt & Peberkværn / Menu 7- Sengesæt / By Nord

Det er jo lige om lidt der er VIP aften med 25% i Magasin og faktisk fået lokket M med. Og det er vidst også hans tur til at sponsere lidt hjem til. Jeg har lavet en lille collage over nogle af de items vi(jeg) er på udkig efter. Det kunne være alt for lækkert hvis de kunne fåes med 25% rabat.

2 kommentarer:

  1. Super lækre ting allesammen! Men ved du noget om, hvornår de annoncerer, hvad der er 25 % på? Det undrer mig, de ikke skriver det i mailen.
    Men god jagt på onsdag, jeg satser også på at skulle ned og fristes ;-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg tror det er på de fleste ting. Det har en der arbejder mig i hvert fald fortalt. Tror dog de skriver det på den måde, for der er nogle ting som ikke er nedsat. Men der er ikke andet for end at tage på jagt :D

      Slet