tirsdag den 22. april 2014

En ny, men gammel arkitektlampe

Alt for lang tid, har jeg gået og brokket mig over vores spisebordslampe - en grå Ikea lampe. Den lyste først alt for meget, så for lidt og faldt bare lidt for meget i ét med det grå spisebord. Jeg har dog altid følt, at hvis vi skulle bruge penge på en dyr lampe, skulle jeg også brænde 100 % efter den. Og ærligt, har jeg ønsket mig Tom Dixon ball lampe i kobber lige siden den blev lanceret. Den er så skøn. Som tiden er gået efter jeg ikke lige havde penge til det, efter vi flyttede ind, er jeg også blevet overbevis om at jeg vil blive træt af kobberet og at med tiden måske ønsker en mere klassisk lampe. 


Mine forældre tilbød mig derfor at vi måtte få en af deres PH5 lamper, som alligevel befandt sig på loftet. Og det er nu blevet løsningen herhjemme. 





4 kommentarer:

  1. Tusind tak søde :D Er også bare så glad for resultatet. Havde virkelig ikke forventet den ville passe SÅ godt ind!

    SvarSlet
    Svar
    1. Den er som skabt dertil:o) Jeg vil også så gerne have en, så er på udkig;o) Sjovt som man pludselig synes noget er smart. Vi har altid haft dem i min familie og har aldrig skænket dem en tanke før her i 2014.

      Slet
  2. Denne kommentar er fjernet af forfatteren.

    SvarSlet