onsdag den 26. marts 2014

Nyt Royal Copenhagen stel


Da jeg begyndte at samle på Royal Copenhagen, spildte jeg ikke mange tanker på hvorledes mit stel skulle bygges op. Med skyhøje porcelænspriser, havde jeg efter et par år fået skrabet sammen til at dække op til 4 personer. Så nu er jeg pludselig kastet ud i et dilemma omkring hvordan jeg skal bygge resten af stellet op. Jeg er nået frem til to muligheder som er lavet på RC's hjemmeside:

Blå mega riflet dækketallerken, hvid riflet frokosttallerken samt kagetallerken bestående af en god blandet landhandel af alle de de smukke rc-stel som kan findes på loppemarkeder. Pris: 818,- + kagetallerken, gerne fundet på dba eller loppemarked :)
VS. 

Hvid riflet dækketallerken, blå mega riflet frokosttallerken samt kagetallerken bestående af en god blandet landhandel af alle de de smukke rc-stel som kan findes på loppemarkeder. Nypris: 678,- + kagetallerken, gerne fundet på dba eller loppemarked :)


Hvad synes i? Jeg går selvfølgelig og venter på at der kommer 20-25% på Royal Copenhagen, som der ofte er i Inspiration, Magasin, Bahne osv. Hvad har i selv? Skal jeg lade prisen bestemme? Eller hvad synes i er smukkest?



2 kommentarer:

  1. Jeg stemmer helt klart for den første kombination. Jeg har selv middagstallerknerne i mega mussel og frokosttallerkner i musselmalet, og det er jeg virkelig glad for :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Åh, jeg er så meget i tvivil! Der er kun en prisforskel på 140,- imellem dem pr. sæt, men det er vel i sidste ende ikke så meget :) Jeg satser på at have fundet en løsning til når de kommer på udsalg. Men er også som dig selv ret fan af mega mussel. Og tak for kommentar, "first comment" på bloggen. YAY :P

      Slet