søndag den 30. marts 2014

Kærlighed til Cremedronningen

Jeg er af den type, som altid har døjet med min hud (desværre). Og har årenes løb testet stort set hele markedets produkter. I det perspektiv vil jeg gerne melde ud: Andrea Elisabeth Rudolph's produkter vinder by far.

I sommers kastede jeg mig ud i at finde en ny dagcreme, og valget faldt på Rudolphcare, da jeg havde læst mig til at de var svanemærket og økologiske. De er derfor en perfekt løsning til en skrøbelig hud som min. Nu har jeg for alvor kastet mig ud i hele serien og er fuldstændig head over heels over den skønne foam som bare er indbegræbet af lækkerhed på alle måder. Det samme gælder facial oil, som har efterladt min hud med en hel speciel lækker glød som jeg ikke har fået fra andre olier som oftest er for fedtede. Roll on deoen er også en klar favorit som er helt diskret i duft og bare super lækker at påføre og efterlader ikke cremerester etc. 



Læbepomaden har jeg også, og er dog det eneste produkt som jeg ikke synes er pengene værd med de små 200 kr.

Generelt er jeg helt vild med kvaliteten (det er også ret dyrt skal det siges), men man får bare noget helt unikt som ikke kan findes hos de andre mærker - dyre eller ej. Og skal jeg jeg lige advare om, at duften altså er vanedannende og er sikker på mit næste køb må være en body balm, så jeg kan smøre hele kroppen ind i velduftende lækkerhed. Kæmpe anbefaling herfra!


Ingen kommentarer:

Send en kommentar