lørdag den 29. marts 2014

Blomster og Ditte Fischer

Jeg elsker friske blomster. Det bringer liv til hjemmet. Udover at være smukke at kigge på, er der jo gået total inflation i blomsterpriserne i Irma ringe udvalg - som er det eneste supermarked i umiddelbar nærhed. Derfor har jeg gjort en dyd ud af altid lige at huske småpenge hvis jeg skal en tur indenom Magasin på Kgs. Nytorv. Lige uden for indgangen har de et Bremerholm's blomstermarked som et nyt udvalg af blomster hver dag til ingen penge. Forleden fik jeg disse smukke roser med hjem for en flad 20'er.



1. Vase / Ditte Ficher 2. Krukke / Kähler 3. Stager / Applicata

Det var først da jeg kom hjem at jeg opdagede at jeg egentlig godt kunne bruge en vase der var en tand større. Så nu er endnu en Ditte Ficher vase skrevet på ønskelisten. Gerne i grå eller sort. 

1. Vase / Ditte Ficher, Pris: 625,-

Ingen kommentarer:

Send en kommentar