torsdag den 1. maj 2014

Up'en

Så fik jeg mig en ny bil. De lange ture til- og fra arbejde (læs 1 time hver vej), blev for meget og med lidt ekstra luft i økonomien også som resultat af mit arbejde faldt valget på en lille smartcar. Valgten var egentlig meget nemt. Det skulle være en Københavner-venlig bil som kan parkeres og bruge kun til by-kørsel.


Jeg er så glad for den allerede og den frihed den har bragt med sig. Der er inter problem længere, at køre ud og få en is i Amager Strandpark eller lige tage i IKEA hvis man mangler noget. Og nu sparer jeg vel og mærke 1 time om dagen når jeg er på arbejde! 

Mit eneste krav til bilen, var selfølgelig den skulle være hvid! Og så kører den i øvrigt en tur fra Aalborg - København på lidt over en halv tank (250 kr)! I ringer bare hvis i skal have en tur :)


Ingen kommentarer:

Send en kommentar