torsdag den 27. marts 2014

Twinkle twinkle

Jeg er vild med den danske boligtendens hvor der er kæmpe fokus på design lys af både stager og lamper for tiden. Det må være en del af det kendte hygge-fænomen :) 


Mit bedste køb sidste år, var helt klart Gubi Grasshopper lampen. Den er så skøn i sin enkelthed. Jeg forhandlede med Brødrene Sørensen i Aalborg, som lavede en favorabel pris incl. levering til København. Det er bare som om de jyske møbelbutikker er nemmere at forhandle med end i københavnske. Brødrene Sørensen i Aalborg kan i øvrigt helt klart anbefales.


Udover Grasshopper, er jeg super glad for vores Frama Copenhagen pendel'er som lyser vores sofahjørne op. Prisen på pærerne er i øvrigt også lige sat ned :)



Og hvem elsker ikke Kubus fra By Lassen. Så simpelt og flot, derfor har jeg måtte erhverve mig både kubus4 og kubus1. 



En sidste favorit er helt klart Tom Dixon's Etch stage, som jeg har i guld. En stage i kobber står dog højt på ønskelisten.



Det næste lampe-køb, skal være en ny spisebordslampe. Jeg går og kigger langt efter Gubi pendelen i sort, men Tom Dixon's beat lampen har dog også lidt af mit hjerte. Jeg håber snart at en af dem flytter ind <3 



2 kommentarer:

  1. Al den dejlige inspiration! Jeg i gang med at spare op til den skønne Gubi lampe.

    SvarSlet
    Svar
    1. Hvor er du sød. Tak! Jeg er også bare så glad for den lampe, som M og jeg' første køb sammen - så den er noget helt specielt :)

      Slet